onsdag 4 maj 2011

Gotland och Yacoubians hus

Har inte varit så effektiv med mitt bloggande på sistone. Påsken (en hel vecka!) spenderades på Gotland i goda vänners lag. Det var fantastiskt. En minisemester med kärleken och vänner jag inte sett på snart ett år eller mer. Men nu är det tillbaka till verkligheten.

"Yacoubians hus" av Alaa Al-Aswany

Det är få gånger jag väljer att inte slutföra en bok även om den inte verkar så bra. Man vet ju aldrig den kan faktiskt bli bra efter några kapitel.

Men denna mäktade jag inte med. Så det blir ett kort inlägg. Men måste ju skriva om sånt jag inte gillar också så ni inte tror jag bara tycker böcker är bra för att det är en bok :)

Det är namn hit och dit. Kanske lättare att läsa den än att lyssna till den? Men jag lyssnade inte alls utan tankarna for iväg och det funkar inte när jag lyssnar o ska köra. Jag som hade tänkt köpa denna och läsa. Nu slipper jag det iaf.

Men visst är framsidan snygg? Plus för det iaf. Minus att jag inte ens kände att jag ville ge den mer chans en tre cd-skivor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar